TVT C1 serija kamera: Puni kolorni prikaz i u noćnim uslovima

Nove TVT panoramske IP kamere
August 11, 2022
Adresabilni Modularni Sistem 7000M
September 25, 2023

KORACI KOJIMA TELEVIZIJSKA TEHNOLOGIJA NAPREDUJE, OD KREIRANJA SLIKE U TV LINIJAMA I VGA REZOLUCIJE DO MEGAPIKSELNE SLIKE I 1080 VIDLJIVIH TAČAKA, GRANIČI SE S NEVEROVATNIM. MEĐUTIM, TO NIJE KRAJNJI DOMET. REZOLUCIJA KAMERA JE POSLEDNJIH GODINA EVOLUIRALA DO 8 Mpx KAO MAINSTREAM.

Tehnologija video-nadzora u poslednjih deset godina beleži neverovatan napredak, a posebno se to odnosi na rezolucije. Istovremeno, napretkom dizajna i materijala u izradi kućišta i pratećih elemenata otpornost na prašinu i vodu povećana je sa IP66 na univerzalni IP67 nivo zaštite. Takođe, prateći i upotrebljavajući konstantan napredak mrežnih tehnologija i interneta kao sredstva komunikacije, i u daljinskom nadgledanju usluga u oblaku otišlo se daleko. Usluge su komercijalizovane i cloud je praktično postao standard u video-nadzoru koji se podrazumeva. Ali, još postoji jedna karakteristika koja ostaje nepromenjena. Većina bezbednosnih kamera i dalje može da uključi infracrveno svetlo samo noću, što može dovesti do gubitka ključnih detalja, čak i sa dobrim 4K objektivom.

Skupe tehnologije gube bitku

Tehnologija izrade poluprovodnika, senzora visoke osetljivosti koji mogu dati kolornu sliku bez dodatnog svetla, ima značajan uticaj na cenu koštanja. Proizvođači sigurnosnih kamera koji su postavljali standard i bili lideri u kreiranju i proizvodnji takvih poluprovodničkih elemenata, poput japanske kompanije JVC, izgubili su tržišnu trku s velikim kineskim kompanijama, proizvođačima najvažnijih komponenti, ne kvalitetom, već cenom koštanja razvoja i proizvodnje tako naprednih poluprovodničkih elemenata, tj. senzora. Da bi tržištu ponudili rešenje koje bi dalo sliku u koloru i u noćnim uslovima, bez značajnijeg povećanja cena, u potrazi za kompromisnim rešenjem proizvođači dolaze do ideje o upotrebi standardnog LED osvetljenja koje bi bilo ugrađeno u kameru. Za korisnike koji žele sliku u punom koloru u noćnim uslovima TVT 24/7 kamera C1 serije nudi spoj napredne Light Explorer tehnologije i jakog belog svetla, što za rezultat ima sliku koja nosi mnogo više informacija u potpunim, lepim i jasnim bojama tokom dana ili noći. Čak i u uslovima slabog osvetljenja TVT C1 kamere prenose informacije u živopisnim bojama, efikasno izdvajaju karakteristike boja parkova noću, mračnih ulica i drugih mesta sa visokom stopom kriminala, bilo da je reč o osobama, vozilima ili detaljima, što pruža veliku pomoć u procesu pribavljanja potrebnih dokaza. Osim toga, kamera u punoj boji takođe podržava AI funkcije kako bi se dodatno poboljšala efikasnost i tačnost prepoznavanja ciljeva i izdvajanja potrebnih karakteristika.

Inteligentno svetlo

Odličan kvalitet slike u potpunom mraku obezbeđen je upotrebom toplog i inteligentnog svetla u kombinaciji sa StarLight BSI senzorom i objektivom F1.0 sa super velikim otvorom blende. Stopa preciznosti i tačnosti analitičkih funkcija je čak 99%. TVT C1 kamere daju najbolji rezultat u kombinaciji sa NVR-ovima kompanije TVT, čiji inteligentni algoritam omogućava filtriranje lažnih alarma i omogućava klasifikaciju ljudi i vozila, fokusirajući se samo na ciljeve u kadru koji su od interesa. Takođe, veštačka inteligencija kako C1 kamera tako i TVT AI snimača omogućava realizaciju pretrage i preuzimanja sa veoma poboljšanom efikasnošću. SysTeh i TVT su zajednički realizovali i krenuli u distribuciju IP kamera serije C1 u rezolucijama 2, 4 i 5 Mpx, a HD i IP kamere koje daju potpunu kolornu sliku dostupne su u rezolucijama od 2 i 5 Mpx.